Rediger innleggsmal Dette er koder som skal limes inn i innlegg (innleggsmalen). Kopier kodene i feltet nedenfor og lim det inn i tilsvarende felt hos din bloggbruker. toveshobbykrok - strikking og hekling

Liker du å strikke?

  • Skrevet: 10.02.2017
  • Klokken: 11:40
  • Kategori: Håndarbeid

Liker du å strikke?

Da kommer det noen tips om hva man kan strikke i helgen

Denne genseren har jeg planer om å sette i gang med

Bildet er tatt av Sofie Ødegård og lånt fra puff.gyldendal.no.

Denne strikkes på pinne 10 og jeg forelsket meg helt. Oppskriften finner dere gratis her.

Eller kanskje noen kunne tenkt seg å strikke lue og pulsvanter i refleksgarn?

Oppskriften ligger gratis på sidene til Europris.

Legger også ved en lenke til EMS Design. Her er det mange kjekke gratis strikkeoppskrifter.

Så da er det bare å finne frem garn og strikkepinner og sette i gang.

GOD HELG!
#strikk#håndarbeid#

Eli

10.02.2017 kl. 11:50
Flotte tips! Jeg er nybegynner når det gjelder strikking, men har så lyst til å prøve meg på en genser. Har du noen tips til nybegynnere på det området? :)

Nitasstrikk

10.02.2017 kl. 12:19
Eli: Jeg skal se om jeg kan finne noen kjekke og enkle oppskrifter. Genseren jeg la ut link til i dette innlegget er ikke særlig vanskelig.

Nitasstrikk

11.02.2017 kl. 08:48
Eli: Jeg la ut ett innlegg til med mønster på lett strikka gensere. Håper du finner noe som du kunne tenkt deg å strikke der. Er det noe du lurer på må du bare spør.

Iselin Renée

10.02.2017 kl. 12:41
Ja det er kjempe gøy :)
Nitasstrikk

Jeg elsker å strikke. Har alltid mange ideer om strikkeprosjekter, men liker også å prøve meg på nye ting. Kommer til å dele litt forskjellig her på bloggen.

Forhåndskop musikalbilletter her

Siste kommentarer

Lenker

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no