Rediger innleggsmal Dette er koder som skal limes inn i innlegg (innleggsmalen). Kopier kodene i feltet nedenfor og lim det inn i tilsvarende felt hos din bloggbruker. toveshobbykrok - strikking og hekling

Luer etter ønske...

  • Skrevet: 30.01.2017
  • Klokken: 10:19
  • Kategori: Litt om alt

Da ble strikking av Lothepus lue i helgen. Min niese og mannen hennes ønsket seg en slik lue. Da var det bare å finne frem garn, se bildet under. Håper de blir fornøyd med fargevalget mitt. Men før jeg kunne starte med strikking av lue måtte jeg....

{

gjøre ferdig genseren med flettemønster. Denne ble jeg skikkelig fornøyd med og det gjorde datteren i huset også... må kanskje dampe denne litt før den tas i bruk.

Da kunne jeg sette i gang med lue strikking og dette gikk jaggu fort.... Luen til min niese er ferdig

og jeg er kommet godt i gang med luen til mannen hennes.

Hva synes dere om fargevalget?

Ha en flott mandag!

Klem fra Tove

frodith

30.01.2017 kl. 14:23
Fine farger til han og henne :-) Jeg må komme i gang med strikking igjen jeg også :)

Linda

14.02.2017 kl. 17:41
Hei kjempeflott flettegenser du har strikka:-) Lurte på kva mønster du har brukt?

Toveshobbykrok

14.02.2017 kl. 22:41
Linda: Takk! Jeg kjøpte mønsteret her http://stellacharming.no/produkt/neptun/
Toveshobbykrok

Jeg elsker å strikke. Har alltid mange ideer om strikkeprosjekter, men liker også å prøve meg på nye ting. Kommer til å dele litt forskjellig her på bloggen.

Forhåndskop musikalbilletter her

Siste kommentarer

Lenker

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no